Ide tűntem…

Nyáron jelentkeztem utoljára, utána inkább csöndben maradtam. Sokan írtatok, örültetek a blognak, biztattatok és burkoltan azt kérdeztétek: ugye nem hagyod abba? Hát nem!

Folytatom – viszont megváltozott körülmények között, máshogy. És ez most pont így van jól!!!

Mert…

… a jövő hónapban végre gyerekünk születik! :) A némaságba burkolózó hónapok eleinte aggodalmaskodva, aztán a napi rutintól estére megfáradtan teltek, magyarul: hát nem igazán maradt bennem kreatív energia az írásra! A gyerek – tök jogosan – minden gondolatomat kitöltötte.

Most viszont már otthon vagyok, gyerekruhákat mosok és vasalok, mindenféle táskákat pakolok össze, a férjemet kajacsodákkal etetem és a többi… de ennek ellenére azért érzem: míg a család az első, az élet ennél több. Nem akarok szétesni, tanulni és fejlődni szeretnék abban, amit eddig csináltam és szerettem, értéket és gondolatokat akarok átadni a világ számára, rendszert és célokat akarok a mindennapokba.  

Szóval várom, hogy újra katonás rendbe álljon az életünk (még ha az első hónapok valószínűleg káoszosak is lesznek).

Ha érdekel Titeket, hogyan próbálom felszínen tartani magamat a régiségek terén egy terhesség végén és később egy frissen született kisfiúval, és ha továbbra is érdekelnek a történeteim: tartsatok velem. J

Három, de inkább négy téma már forog a fejemben…

Köszönöm, hogy itt vagytok velem, köszönöm a türelmeteket!

4.jpg